donderdag 8 februari 2018

Een nieuw begin.......

"Down the Rabbit Hole" van Sarah Fielke

Een nieuw groepje 


Eén van de deelnemers heeft zich alvast beziggehouden met het middenstuk.
Het deel waarvan Sarah ook zegt dat het wel haast het moeilijkste onderdeel is van de hele quilt.


En ook Roos is er niet helemaal gelukkig mee
Ik ben benieuwd hoe het vervolg is


Dit ziet er in ieder geval prachtig uit


Lekker laten uitleggen hoe verschillende techniekjes werken.

De dames hebben veel opgestoken


Soms knappen we er uit, kan er echt niemand meer bij.

Niet getreurd, we kunnen nog 1 keer uitbreiden.

Doordat er een paar grote stoelen naar de Bed and Breakfast gaan, komt er ruimte vrij in de huiskamer. 

  We kunnen nog een tafel met 4 stoelen plaatsen.

Daar zullen we het dan mee moeten doen.
Gezellig is het wel. 

En als het sommigen te druk wordt met al dat gekakel aan de tafel, vertrekken ze naar de keuken. 

Daar is het altijd een stuk rustiger.


Veel moois was er te zien, ook gisteren.
Jane Austen in Tula Pink stofjes


Heel verrassend voor de dochter van Nienke


Ada borduurt zich een slag in de rondte


Met veel plezier maar er zit ook druk achter


In juni organiseert ze een tentoonstelling. 
Tegen die tijd zullen we er aandacht aan besteden

Prachtig wordt het


Marina: alweer iets moois af


de Mountmellick van Roos


prachtige bloemen


van de "Bring me flowers" van Jen Kingwell


gemaakt door Els


Oh gelukkig, mijn "Happy Days" is binnen. 

Kreeg ik vrijdag al bericht dat Elly hem verstuurd had, begon ik me toch wat zorgen te maken waar bij bleef.

Ik ben er blij mee.
Vanaf morgen hangt hij in de winkel


Hij geeft in ieder geval stof tot discussie en bewondering.
Heerlijk, weer een Affo


We gaan de komende dagen even de hectiek in. Straks onze Zweedse vrienden die kasten komen brengen.

Morgen een paar sterke verhuizers die de nodige spullen naar boven brengen, weer naar beneden en dan weer naar boven.

Ze nemen een liftje mee, we hoeven het niet zelf te doen.

Dan begint het leuke werk:

"Bij Sint Joris" kan ingericht worden......

We zijn morgen, overmorgen en volgende week gewoon open hoor!



groetjes

Wietske