woensdag 4 april 2018

Oh, zo heerlijk.....

Als iemand spontaan aanbiedt om de trein- en toegangskaarten te regelen voor

R*I*J*S*W*I*J*K*


Een heerlijke ordelijke administratie die klopt als een bus, zodat er voor iedereen die zich gemeld had een exemplaar is.

En de treinkaart natuurlijk. 

Die heb ik ook al......


Iedereen tevreden voor volgende week, we gaan met een behoorlijk grote groep

Herman past op de winkel, Isabel mag extra naar de BSO zodat ik ook mee kan.
Zonder winkel...... wij gaan in November weer naar de beurs.


Veel verschillend moois gezien vandaag:
"Dear Jane" van Evelyn


"The Gossip" van Mariëtte 


Els werkt thuis altijd in het voren zodat het vaak een rommeltje lijkt als ze komt


Maar aan het einde van de dag verschijnt er toch weer een mooie bloem voor de "Bring me flowers"


Marga: een prachtig blok, super gewaagde combi maar o zo mooie kleuren

Patroontje kreeg ze van Mandy


Ada, links is ook aangestoken door het "Jane Austen" virus


En Nienke is druk met "the Gossip" in haar eigen kleuren


Wies is ook gegrepen door het vogelvirus


En Marina borduurt zich een slag in de rondte alvast voor volgend jaar?


Of kwam het dit jaar niet af misschien?


Gezellig, vol en weer heel veel inspiratie.

Ik ga heerlijk nagenieten. 

Stiekem vind ik de woensdag wel de allerleukste dag in de winkel.

Fijne avond

groetjes

Wietske