vrijdag 15 juni 2012

En het is alweer bijna weekend

Nou over water hoeven we niet te klagen vandaag. Het regent alweer de hele ochtend. In ieder geval is het niet nodig om de planten op het dakterras water te geven.

Gisteren ben ik naar Marleen in Helmond geweest. Ik volg daar al enkelen maanden lessen. Och, het is niet echt meer zo nodig denk ik om les te hebben maar het is er super gezellig. Bij Marleen schrijf je je in als het jou schikt. Daarmee voorkom je dat je lessen moet betalen waar je niet heen kunt. Je neemt ook mee waar je mee bezig bent en ook dat is reuze prettig. Adviezen kan ze goed geven, en je ziet altijd wel weer nieuwe ideetjes bij de andere dames. Op 9 september is er een expositie bij Marleen thuis van alles wat iedereen gemaakt heeft en als het mooi weer is richt ze haar hele tuin in. Ik weet nog niet of ik er heen kan gaan maar probeer het wel. Het schijnt erg leuk te zijn heb ik van diverse mensen gehoord. Nu zijn er even geen cursussen meer tot half augustus dus er is even een zomerstop.

Ik heb de cursisten van gisteren gevraagd of ik foto's mocht maken en dat was geen probleem, dus geniet even mee.






Voorkant en achterkant. Sandwichen gaat het beste op de vloer, als je tenminste stevige knieeen hebt. Anders is een grote tafel ook prima. 



 Dit is een droomdekentje. Onder leiding van Marleen maken cursisten die samen. Deze dekentjes gaan naar zieke kinderen.

 

Dit is de achterkant van een droomdekentje, de voorkant had ik ook gefotografeerd maar de foto is niet mooi geworden. 

 Resultaten worden getoond en bewonderd, en vooral van adviezen voorzien.


Marleen we wensen je een hele goeie vrije periode toe, geniet ervan en we zien elkaar weer in augustus.

Toen ik thuis kwam lag er weer een mooi pakketje in de brievenbus van Naald en draad uit Roermond. Ik had het eergisteren besteld en vind het patroontje zo mooi. Maar er ligt nog zoveel meer......


Gisteravond zijn we naar naar Eindhoven geweest om te oefenen voor zondag. We zingen de mis van Haydn met solist.

Nu maar eens even naar de markt om een fris boeket bloemen te kopen, dat kunnen we met dit sombere weer wel gebruiken.

groetjes

Wietske