woensdag 6 juni 2012

Het is al laat!


We zijn er weer! we moesten even op en neer naar Zwolle om te oefenen voor de bruiloft van ons nichtje. Ze trouwt eind juni en er wordt natuurlijk het nodige van iedereen verwacht, zeker op het gebied van zingen. Er wordt in onze familie veel gezongen.
Het leek ons verstandig om in ieder geval 1 repetitie mee te maken, verder redden we ons wel. Vanmiddag zijn we om 5 uur vertrokken en reden vanuit onze woonplaats zo de file in. Maar gelukkig het was een korte en daarna ging de reis voorspoedig. We hadden zelfs tijd om nog even snel een hapje te eten onderweg

Morgenvroeg vertrek ik voor mijn werkzaamheden van een vrijwilligersklus. Ik besteed nogal wat uurtjes in de week aan vrijwilligerswerk dus jullie moeten niet denken dat ik de hele dag alleen aan tafel zit te handwerken.....

Ik ben vandaag aan het zoeken geweest naar een klein patroontje tussen de vlinders in en ik heb iets gevonden wat me wel leuk lijkt. Het gaat lekker snel en het vult de rand goed op. Alleen maar vlinders borduren is tijdrovend en dat hoort niet echt bij mij. Alles is leuk maar het moet wel een beetje snel gaan.

Overmorgen komt zusje een nachtje logeren. We hebben de rest van de week veel te vieren, heel veel! Zusje quilt ook en ze kan geweldig bloemschikken.

Vrijdag komen er nog 2 zusjes, dus het wordt echt gezellig. We zullen de stad flink onveilig maken, 2 zusjes willen kleren scoren, zusje en ik gaan even naar de quiltwinkel waar alles in de aanbieding is. Donderdagmiddag staat een bezoekje aan Dorry in Tilburg gepland, ze heeft nieuwe stofjes waar ik een aantal van wil kopen.

Nu gaan we eerst maar eens slapen, gelukkig had ik vanmiddag een dutje gedaan.


Prettige dag morgen,

Wietske