donderdag 21 juni 2012

one or two days before...........

Bijna is het zo ver! Volgens mij zijn alle voorbereidingen nu wel afgerond en kan het grote genieten gaan beginnen.






Nichtje en ik lijken erg op elkaar. Vroeger mocht ze vaak bij ons logeren en ze ging mee op vakantie. Toen we een keer in Zwitserland waren samen met onze jongste die even oud is als nichtje kregen we eens de reactie: " Leuk die meiden, de ene lijkt op haar vader, de andere op haar moeder" .

En nu is het dan eindelijk zover en geeft zij haar jawoord, en wij mogen erbij zijn.

Nichtje kiest voor blauw, al weet ik absoluut niet of haar jurk ook blauw is. Wat ze misschien helemaal niet weet is dat wij vroeger ook in het blauw getrouwd zijn. Dat is toch grappig! Volgens mij hebben we daar nooit met haar over gesproken.


En nu maar afwachten wat het weer de komende dagen gaat doen. Ik heb nog maar eens even een paar mooie foto's van de hortensia's gemaakt, dat is echt mijn lievelingsplant. Voor je het weet zijn ze uitgebloeid.




Gisteravond hebben we heel gezellig gegeten bij jongste. Zij woont gelukkig dicht in de buurt, daar ben ik erg blij mee.

Gisteren heb ik ook even een update voor jullie gemaakt van het quiltje dat ik zelf ontworpen heb. Het vordert gestaag, al vind ik het borduren wel een enorme klus.
Maar goed, het komt af, dat weet ik zeker. Vorige week heb ik nog een stofje gekocht bij Dorry dat ertussen moet.


En zo zal het ongeveer wel worden.

Als de post eens goed zijn best doet komen vandaag de nieuwe stofjes van de volgende maand van de Jules binnen.

Ik moest gisteren nog een laatste boodschap doen en kwam langs
" Moeders Mooiste" Ik kan absoluut geen weerstand bieden tegen deze winkel en moest er even iets kopen. Dus Helene en Inge, het komt naar je toe een dezer dagen. Het blauwe strikje is voor Valentijn, de rode is voor Fedde. Laurens krijgt de volgende keer weer iets.



Toen we thuis kwamen gisteren heb ik nog een paar lapjes aan elkaar gezet in het eeuwige gezelschap van Saar de poes.



Wieteke en Geert, geniet van alles wat er de komende dagen allemaal over jullie heen komt, probeer alles heel bewust in je op te nemen, iedereen (en vooral je paps en mams) heeft geweldig zijn best gedaan om er voor jullie een onvergetelijk feest van te maken.


Nu maar weer over tot de orde van de dag. Gisteren heb ik genotuleerd bij het Bisdom. Voordeel van notuleren is dat je weer van alles op de hoogte bent, nadeel  is dat je het weer allemaal moet uitwerken. Dat ga ik dus straks maar direct doen..........

 Prettige dag

Wietske