dinsdag 10 juli 2012

De dames hebben zich verstopt!!!


Ook ik ontkom er niet aan. Het is niet meer voldoende om mijn maaksels in plastic zakjes te bewaren zoals dat tot nu toe nog prima ging. Het duurt immers toch heel lang voordat iets echt af is, dus och, je legt het gewoon op een stapeltje in de kast en dan lukt dat wel. Nu ben ik maar eens op zoek gegaan in de keukenkast. Daar vond ik dit witte plateau en in de la lagen nog een aantal ongebruikte opbergbakjes. Als je goed kijkt zie je daar rechts bovenin al 2 dames die zich verstopt hebben. Ze hebben prachtige jurken aan met kant.


Grote kans dat het wel heel druk gaat worden in die bak de komende tijd, want dit is een leuke klus, een hele leuke klus.

En dan nu het resultaat van mijn noeste arbeid gisteren.





Volgens mij gaat dit heel erg leuk worden. Ik kan me nu tenminste uitleven op mooie stofjes en kantjes, want daar houd ik van.
En, nee een achterkant koop ik nu nog niet. Als ik precies het boek volg wordt hij ruim 2 bij 2 meter, en ik weet niet of ik dat wil. Genoeg tijd om na te denken.

Parallel aan al dit moois maak ik natuurlijk ook bloemen voor zusje.


En als jullie willen weten waar ik al mijn inspiratie vandaan gehaald heb?
Nou bij supergoof, bij Jeanet en bij Marijke. (en dan het boek natuurlijk). Heerlijk al die blogs. ik ben er reuze blij mee, en kan me er uren mee vermaken.


Zoals beloofd heb ik mijn 5e maand van de Jules ook afgemaakt. Ik had nog nooit een festonsteek gemaakt omdat ik niet wist hoe dat moest. Nu is het eindelijk gelukt. De hobs zit ertussen, de stof erachter en nu nog doorquilten. Dat moet even wachten want ik heb maand 3 nog niet gequilt. Alles op z.n tijd...........



Vandaag maar weer verder freubelen, er zullen nog wel een paar dames bij komen.

Ik heb jaren gescrapt en vind het leuk om jullie af en toe iets daarvan te laten zien.

Vorig jaar waren we 35 jaar getrouwd en hebben toen een feest gegeven. Cadeau's wilden we niet maar we vroegen aan iedereen om een donatie te doen voor Pink Ribbon en gekleed te gaan met rose details. Nou dat is gelukt hoor, alles was rose, zelfs op de feestlocatie was alles rose versierd. Ik heb daar toen een boekje van gemaakt in een doos met glazen deksel. Vorig jaar volgde ik veel cursussen bij Paper and Pictures in Doorn. Een geweldige snoepwinkel voor scrappers. Je kunt er wel een hele dag doorbrengen.



Ik haal het boekje er maar niet uit, er staan te veel privé foto's in.

Prettige dag allemaal,

groetjes

wietske