maandag 30 juli 2012

Hebben jullie dat nou ook?????



Ja, natuurlijk hebben jullie dat ook. Je hebt mooie lapjes gekocht waar je eigenlijk best wel verliefd op bent. Die wil je bewaren voor een nieuw projectje, dus je legt ze netjes weg " voor ooit".
Ik had gisteren hetzelfde met de nieuwe lapjes en stempels die ik zaterdag in Tilburg gekocht had.

Na een hele dag nadenken (en ernaar kijken) heb ik dus besloten om deze stofjes in de strijd te gooien bij mijn dancing dollies. Het kan me niets schelen, ik ga vrijdag immers toch weer naar haar toe, dus als ze op zijn....... uhhhhh, op zijn? Natuurlijk zijn ze niet op. Zoveel stof gaat er toch niet in een paar bloemen zitten?

Vandaag dus maar lekker bloemen knippen en dan weer verder met de eerste lap van de meisjes.
Het is echt een grote klus maar geweldig leuk om te doen.




Ik heb maar eens even een spiekbriefje gemaakt want anders blijf ik maar tellen en nadenken en raak het spoor iedere keer weer bijster. Er moet nog het nodige geproduceerd worden.

 Deze beide bloemen gisteren ook nog gemaakt


Gisteren ook het eerste figuurtje met de -pas-geleerde-en-in-praktijk-gebrachte-methode gedaan. Ik vind het wel lastiger dan met flisofix, maar ga toch veel op deze manier doen, omdat het resultaat mooier wordt.



Verder hebben we gisteren niet veel beleefd, nou ja het kan ook niet altijd feest zijn hè?

Nu eerst mijn huis maar eens even schoonmaken....

Prettige dag,

groetjes

Wietske