zaterdag 21 juli 2012

Ik ga op reis......... en ik neem mee



Vandaag gaan we naar Roermond. Eerst een bezoek aan Naald en Draad, daarna een bezoek aan de camping. Zusje schijnt in de buurt van Herkenbosch te zitten. Ben benieuwd!







De dansende meisjes hebben gisteren aangegeven graag mee te willen dus ze zijn reisvaardig gemaakt.


Hopen dat ze erbij kunnen in de auto, we moeten wel zelf onze stoelen meenemen, zusje is kleinbehuisd op de camping! Nou ja, al zal ik ze op schoot moeten houden, ze gaan toch maar mooi mee.

Het is me inderdaad gelukt om een meisje op de ondergrond bevestigd te krijgen. In eerste instantie had ik het jurkje er alleen maar opgespeld, maar dat beviel niet. Het ging bobbelen en met de wijze lessen van woensdag nog in het achterhoofd heb ik het er toch eerst maar opgeregen. Wel meer werk maar een mooi resultaat.

Ben benieuwd wat zusje ervan vindt. Ik heb nog meer werk meegenomen om haar te laten zien. Tenslotte wonen we niet heel dicht bij elkaar en dit is een mooie gelegenheid. Ik heb al een aantal bloemen voor haar gemaakt dus die kan ik dan ook gelijk aan haar geven.

De 3e maand van de Jules is ook af. Moet natuurlijk nog wel voorzien worden van hobs, maar dat komt later wel. Ik ben zo blij dat ik het opnieuw gedaan heb........




Gisteravond heb ik ook alvast de 6e maand van de Jules voorbereid.



We hebben gisteravond ook nog besloten om morgen weer een dagje naar Maastricht te rijden voor een bezoekje aan Laurens en Valentijn. De fietslessen van Laurens moeten natuurlijk wel doorgaan en er is er maar een die goed is in deze wijze lessen en dat is opa.
Middelste gebuikt in Maastricht eigenlijk helemaal geen auto meer, ze doet echt alles met de bakfiets.


Morgen doe ik jullie verslag van vandaag, nu eerst maar genieten van mooi weer en heerlijk gezelschap!


groetjes

Wietske