maandag 13 augustus 2012

Speciaal voor jullie!!!!



Voor de liefhebbers ben ik langs het station gefietst om een paar foto's te maken van de voorbereiding van de binnenkomst van de Spelers uit Londen.
Ja ik moest er wel wat voor over hebben want het regent hier inmiddels een lichte motregen. En ik had geen jas aan. Er staat dus ook nog niemand te wachten, het spektakel begint pas rond de middag.

De borden staan allemaal al klaar maar ik mocht er nog net even door toen ik zei dat ik mijn trouwe bloglezers niet teleur wilde stellen.






Groot podium vlak voor het accountantskantoor dat bezwaar gemaakt had. ze hebben wel gelijk gekregen in hun bezwaar maar het proces was al te ver heen en er was al te veel geld in gestoken......




 Je moet omlopen om naar de trein te gaan. Hier en daar de nodige ontevreden gezichten en haast was soms geboden.




Alles is nu hermetisch afgesloten.




Ons wereldberoemde bakkertje in deze stad gaat het vandaag heel erg druk krijgen. Nu nog niet want zoals je ziet staat er nog geen mens te wachten.



De EHBO staat paraat.


 De terassen zijn er klaar voor, maar ook hier nog doodse stilte......

En ook hier nog grote leegte.... Ik vind 1 toilet voor zo'n groot feest wel een beetje weinig.
Het wordt vast  een mooi spektakel straks. Ik zoek de drukte nooit zo en kijk wel op TV vanavond.
Dus wat ga ik dan doen?

Jullie mogen 3 maal raden.





Deel 2 van de Flinterkes en Blomkes. Het werkje lacht me toe!!!!

Ach, Den Bosch....... zo.n mooie stad!

groetjes

Wietske