zondag 21 oktober 2012

Goeie morgen



Nou, nou zoveel reacties had ik niet verwacht op mijn vorige blogje. Zo ontzettend leuk dat jullie op deze manier gereageerd hebben. Middelste vond het helemaal leuk. Ontzettend bedankt. Inmiddels heb ik er ook weer een paar volgers bij gekregen!

Vrijdag kwam het vierde deel binnen van winter in blogland. ik heb het gevoel dat de afbeeldingen steeds leuker worden. Deze laatste vind ik een absolute topper, maar dat is natuurlijk helemaal persoonlijk hoor, de sneeuwman is ook heel goed gelukt. Het is gewoon ontzettend leuk om te doen.
En, ik heb er nog geen nieuw stofje voor aangeschaft, alles uit de restjesdoos.

Ook de 112 driehoeken zijn nu getekend en geknipt, dus ook dat schiet al weer op.




Het is maar een vreemd jaargetijde. We maken sneeuwmannen..........

 Het is 's ochtends vroeg gewoon  18 graden buiten.



De zon schijnt alsof het hoog zomer is...... en de bomen verkleuren

Als je goed kijkt zie dat dit  het enige moment in het jaar is dat Saartje net zo'n kleur heeft als haar omgeving

Gewoon op ons eigen dakterras gemaakt.

En 's middags eten we een kop snert.........

Je lijf zou er toch opstandig van worden?

Maar dan nu: de poesjes. De wekelijkse up-date. En o, wat zijn ze al weer veranderd. En dat in slechts 1 week.
de stambomen zijn nu aangevraagd, ze eten al wat gewoon kattenvoer, al blijft de moedermelk de grootste favoriet. Ze spelen de hele dag en zijn ontzettend makkelijk en lief.









Nog een paar weken meegenieten, dan gaan ze onderhand naar nieuwe eigenaren. Het-op-een-na-jongste-zusje zet de advertentie  nu zo'n beetje op de verkooppagina's. Ze doet dat bewust nooit eerder omdat ze geen onrustig geloop in huis wil van iedereen die komt kijken. Ze zal ze gauw kwijt zijn denk ik.

Nou, mocht iemand van jullie belangstelling hebben hoor ik het wel.

Toen wij gistermorgen naar Eindhoven reden zag ik dit bord en omdat ik tegenwoordig mijn telefoon/fototoestel altijd maar in de hand houd kon ik er snel een foto van maken.



De poppen-en berenbeurs op 27 en 28 oktober in de Brabanthallen in Den Bosch.

En dan nog een laatste berichtje: Wij zingen al jaren de dag voor kerst (24 december) om 3 uur 's middags in de Catharinakerk in Eindhoven " The Lessons and Carols" . Een prachtig evenement dat veel mensen trekt.
Mocht je in de buurt zijn van Eindhoven en wil je in de stemming komen met mooie kerstliederen moet je er beslist eens heen gaan.


Vanmiddag om 5 uur zingen we overigens ook onze maandelijkse Evensong weer.

Prettige dag

groetjes

Wietske