woensdag 28 augustus 2013

Een Affo en nog meer leuks

Gisteren was het weer mijn 1- keer - in - de - 14 - dagen - cursusochtend - op - dinsdag- waarop ik al een poosje een mooie basisquilt volg van een van de deelnemers.

Nu is hij helemaal af


En hij is zo mooi geworden. 

Alleen........
Wat is dat toch altijd met ons: Laten we iets moois zien en beginnen we gelijk:

Ja maar, hij bobbelt te veel, er zitten teveel........
Nou ja vul maar in

druk overleg

voor een volgende keer

een nagelnieuwe naaimachine
een "limited edition"
vandaar de leuke print erop

Ook weer zo mooi, zomaar een tussendoortje


Die nog wel even in elkaar gezet moet worden


En, daar zijn de hartjes weer......
Zo mooi in het gelid

En dan rijd je tevreden naar huis, belt je oudste kind, de pappa van Fedde, vanuit de auto:
Mam, ben je thuis? Ik had een vergadering in de buurt en als ik nu de A2 afbuig kom ik even langs.

Waarom worden moeders hier toch altijd zo blij van?
Mijn dag was weer helemaal compleet!


De afgelopen week stuurde zusje mij mooie foto's van de nieuwe winkel in Nunspeet

Ze is daar geweest, en ze vond het geweldig

je voelt je welkom

in een prettige sfeer

er komen nog meer stoffen hoor




Ach die quiltwinkels:

Je kunt er niet genoeg van hebben!!!!!!

groetjes

Wietske