dinsdag 6 augustus 2013

En? Het heeft hier "Heusch Gereegend"


Echt waar, gistermiddag wist ik het ook even niet meer.

Je hoort mij niet snel over het weer, maar ik wist toch ook niet meer waar ik het precies zoeken moest. 

Alle handwerken had ik al in mijn handen gehad.


En ik heb het ook allemaal weer teruggelegd.


Het was echt te warm, en binnen was het te donker, want het dreigde hier eigenlijk al vanaf 2 uur.
Zelfs mijn daglichtlamp gaf niet voldoende licht. Weet ik trouwens ook wat me te doen staat om het voor de winter op te lossen.

Maar gelukkig. Ik had de Libelle. Die lees ik nooit uitgebreid omdat ik me de tijd gewoon niet gun.


Nu heb ik er uren over gedaan

Nou, daar ben ik het
in deze tijd met al die
hitte niet mee eens hoor

Dat heb ik ook gehad

zou leuk zijn als je die
ergens vandaan kunt halen

en dat heb ik nou weer niet
gedaan want gewoon
water is ook goed


Het beloofd vandaag koeler te worden, en ik ga een dagje uit!

Tilburg en omgeving onveilig maken met Suus


En als je vandaag thuis blijft?


Hopen dat het nu beter gaat

fijne dag

groetjes

Wietske