zaterdag 24 augustus 2013

Gratis en voor niks



Zomaar reclame voor je winkel.

En daar hoef je nog niet eens je stoel voor uit te komen.

Alleen maar lezen en uitknippen.


even de onderste regels lezen

Ik ben trouwens ongelooflijk lui geweest de afgelopen dagen, en heb behalve mijn rondjes fietsen eigenlijk niks anders gedaan dan handwerken.

mijn kleurige dames eens
even keurig in het gelid
gezet

het 3e deel wordt nu vastgezet
echt een hele klus

de 2 delen die af zijn
maar eens even netjes gestreken
 Ik ben eindeloos aan het borduren, buiten is dat echt een feest.

mooi helder daglicht zodat ik
de kleine steekjes goed kan
zien

ik ben er echt verliefd op

En de rand van de Fabricwonderland. Ik heb het geprobeerd met paperpiecen maar dat werd geen succes. Fout op fout had ik, dus dat moest anders.

en nu gaat het goed

We blijven dit weekend lui, hebben nul komma nul afspraken, en dat houden we even zo.

Nu maar hopen dat het zonnetje blijft schijnen en we buiten kunnen blijven.

Tot maandag

groetjes

Wietske