maandag 12 augustus 2013

Hebben jullie zin om mee te gaan?


Ja, vast wel.
Ik heb zoveel foto's dat ik er maar 2 blogjes van maak.


Eerst nog even bellen met een van de kinderen. Veel plezier mam, en blijf je bij de groep? Je bent niet zo gewend om zonder paps te reizen dusse............


Waar gaat u naar toe? Naar Birmingham? Wat is daar te doen dan? Een quilttentoonstelling? Nooit van gehoord. Wat is dat dan, quilten?


De groep bestond uit 12 personen, inclusief Marleen en dochter Martine. We hadden dus 2 reisleiders en volgens mij was dat hard nodig!!!!!!!!


Gek is dat, maar je merkt eigenlijk vanaf het begin al of de sfeer er goed in zit of niet. En dat dit goed zat was duidelijk.
Tsjonge wat hebben wij een hoop plezier gehad


Gelijk de lapjes bij de hand en patchen maar.


 Even neuzen tellen en op elkaar wachten om de volgende hobbel op Schiphol te nemen.


En, ohhhh gelukkig, zelfs op zo'n korte vlucht krijg je nog koffie.
Lang leve KLM, in de trein zit je soms wel 2 uur aan een stuk en je krijgt nooit wat.

En ook hier gaat Petra onverstoorbaar door
 Sweet William ging
ook mee


 En dan komt je splinternieuwe koffer van de band.

We brengen in 5 minuten onze koffers naar de kamer en gaan gelijk door naar de beurs om nog maar zoveel mogelijk te kunnen zien.


En natuurlijk willen we eerst de quilts van Marleen zien.


En uiteraard de dames op de foto die hier ook aan gewerkt hebben. Natuurlijk zijn er veel meer mensen mee bezig geweest, maar zij zijn er hier niet bij.
Ze mogen op afstand meegenieten hoe mooi de quilt er hangt.


En dan nog een creatie van Marleen. Ik had hem vorig jaar al een paar keer op mijn blog gezet maar toen Marleen het idee kreeg om hem in te sturen was het uit met de pret en mocht ik hem wel zien maar niet fotograferen.


En hier iestie dan
In volle glorie


Oke, en dan nu een kleine impressie van wat er zoal hing. Ik heb absoluut niet gelet op wat nou kwalitatief het beste was, maar gewoon op wat ik mooi vond.




werk van An Schippers

het geheel

met dit onderdeel

volledig gemaakt
van stropdassen

het schilderij

waarvan de quilt
is gemaakt

Mijn maatje van de afgelopen 3 dagen
Cissy!
Wij waren onafscheidelijk en deelden, behalve de kamer, werkelijk alles


1 is genoeg, we delen wel


s'Avonds bij het eten is een persoonlijke noot van iedereen aan mijn dagboek toegevoegd


Tjonge wat is dit straks aan het einde van het jaar een waardevol bezit.


Ik heb zelfs nog steekjes gezet, ondanks de vermoeidheid


We wilden ook steeds maar op de trap staan om samen op de foto te gaan, hoeveel foto's ik daar wel niet van heb........

Soms besliste ik anders....

ja, we weten wel dat je
 die auto mooi vindt

maar hier is het nu te doen,
kom nou maar


Morgen weer verder, want ik heb nog veel meer foto's van dit onvergetelijke weekend.

fijne dag

groetjes

Wietske