woensdag 25 september 2013

Ooit, best al wel lang geleden



Om precies te zijn op 22 juni van dit jaar deed Simone een oproep wie er zin had om mee te doen met een leuke workshop "Sewing Pouch"




Dit hield in dat je de borduurpatroontjes inclusief het materiaal kreeg thuis gestuurd zodat je de hele zomer tijd had om de borduurtjes te maken.
Daarna zouden de onderdeeltjes in september tijdens een workshop in elkaar gezet worden op 


Een ontzettend leuk concept

Natuurlijk belde ik in mijn tomeloze enthousiasme zusje op met de vraag of wij er samen aan mee zouden doen. Immers de zomer zou lang en warm worden, dus we hadden alle tijd van de wereld.
Zusje had er ook zin in en dus bestelden we de pakketjes.

Tot zover alles volgens plan
Maar toen.........

Toen kwam Jane op mijn pad, en eerlijk is eerlijk, ik was en ben nog steeds behoorlijk onder de indruk van deze dame en ik besteed mijn tijd op dit moment het liefst aan haar.

En dan daarbij: Zalk is best ver weg

En wij waren immers druk deze zomer

Zusje zag het met lede ogen aan en vroeg mij of ze dit voor mij zou oplossen.
Zij was intussen wel zo'n beetje klaar met haar werkstukjes


 ik had ruim de helft af

Zusje heeft in het noorden des lands een leuke quilltvriendin, zij heet Margret Dollenkamp en ze vroeg Margret of zij zin had om de borduurtjes af te maken en of ze mee wilde naar Zalk

Margret vond het een "SOEDIDEE"

Afgelopen zaterdag was het dan zo ver en ontmoette Simone de dames  die de borduurtjes uiteraard ook allemaal af hadden


Margret, druk aan het werk

de werkstukjes

werden met
gezwinde spoed

in elkaar gezet

Wat een leuk resultaat. Margret heeft er nog een persoonlijk tintje aangegeven met de klosjes.

En, weet je wat?

Ze doet het hele setje cadeau aan mij 

Kijk, dat vind ik nou zo ontzettend aardig

Margret, hartstikke bedankt, maar ik heb inmiddels begrepen dat je samen met zusje een ontzettend leuke dag gehad hebt in Zalk.

En, jij bent zo ontzettend handig. Je mag  de patroontjes houden en ik begreep dat je ze zelf nog een keer gaat maken

groetjes

Wietske