woensdag 27 november 2013

Even een up-deetje


Gisteren was DE DAG

Ja, de eerste stoffen zouden bezorgd worden, en hoe kun je je wachttijd beter doorbrengen  dan samen met een gelijkgestemde....... 

Iemand die ook enorm geïnteresseerd is in lapjes en garen

Liesbeth kwam om de tijd te doden en ze had Jane meegenomen


Heerlijk, 2 Jane's
En Liesbeth kocht als eerste borduurgaren van mij


En och, toen moest ze echt weg! En kwam de stof binnen, een kwartier nadat ze vertrokken was


Arme Liesbeth


Stof gemist


Binnenkort maar gauw weer naar Den Bosch komen.........


Kijk, Herman en ik zijn nu samen aan het snijden. Hij vindt het goed dat ik hem meehelp

Is alleen maar bezorgdheid hoor. Verder niks


Maar hij snapt natuurlijk ook wel dat hij in z'n eentje al die bakken nooit gevuld krijgt


In de avonduren.........
Terwijl er zo veel administratie ligt


Nee, dat snapt hij nu ook wel

Maar volgende week komt er hulp van een vriendinnetje en zusje komt.
Zij kunnen ook goed snijden


Ik had even behoefte aan geringe beweging, dus niet snijden, appliceren, trekken en duwen. Nee gewoon even relaxen.

En dus heb ik mijn Sweet Hearts tot nu toe even neergelegd. Een poosje geleden was de hele tafel dan vol. Nu kunnen er nog wel 2 Sweet Hearts bij.
Heerlijk toch!


Het zou toch zo leuk zijn....
4 januari terugkom dag van de cursisten
van deze bijzonder prachtige quilt


Morgen of overmorgen komt de agenda voor de komende tijd op het blog. We willen rond de kerst een paar open dagen houden en dan kunnen we vanaf januari met vaste dagen van start.
We gaan ook nog een paar dagen naar Engeland. Dat hadden we maanden geleden al afgesproken toen we nog niet wisten van een atelier op de eerste verdieping.

Komt allemaal goed
Vast wel

Jullie horen weer snel, en als ik even niet reageer op jullie blogs? Nou ja jullie snappen het wel hè? Maar ik lees ze bijna wel allemaal hoor. 

Veel te leuk!

groetjes

Wietske