dinsdag 4 februari 2014

Ik mocht weer…….


Mee met jongste naar het ziekenhuis voor de controle van de tweeling.
Heerlijk om zo betrokken te zijn.




De hele wand vol met deze prachtige foto.


En, het gaat goed met de kindjes, ze zijn al lang te groot om helemaal in beeld te krijgen maar ik heb  geleerd wat het belangrijkste is:
2 kloppende hartjes, 2 volle blazen en 2 volle maagjes en voldoende vruchtwater. Dat is waar nu op gelet wordt.

Over een paar weken weer een uitgebreide groei- echo, weer zo'n belangrijk moment met een tweelingzwangerschap. In mei worden ze verwacht.


En tadaa, toen ik thuis kwam:
Het zo lang verwachte bandlinnen kwam binnen.


Gisteravond hebben we de pakketjes gemaakt van de bestellingen, een aantal gaat vandaag op de post en enkelen hebben aangegeven het te komen halen. 


En, zien jullie wat ik gedaan heb? Ik ben opnieuw begonnen met mijn randjes. Onlangs had ik de Romantique sampler van Angie Designer besteld, nog voor de gekte van de randjes losbarstte. En nu zie ik zoveel moois voorbij komen dat ik er spijt van heb niet meer ruimte aan de bovenkant te hebben overgelaten voor mijn eigen inbreng.

En ik wil eigenlijk rose………….


Een eigen atelier heeft zo zijn voordelen.

Ik heb flink extra aan de rol gedaan zodat ik me nu helemaal kan uitleven. Het is ook wel genieten hoor wat er allemaal voorbij komt op Facebook. Inspiratie te over……...
Geweldig wat een creatieve mensen allemaal.

Vanavond geef ik mijn eerste les. Morgen weer een verslagje

groetjes

Wietske