zaterdag 8 februari 2014

Niet 1, niet 2 maar 3!!!!!


Tjonge jonge wat kunnen enkele maanden toch lang duren.
Eindelijk mag ik het dan toch echt gaan vertellen.

Wij krijgen niet 1…..

niet 2……

maar wij krijgen, als alles goed gaat………

3 kleinkinderen dit jaar

want ook Fedde krijgt een broertje of een zusje.

Fedde was en is  een wondertje, en des te groter is onze blijdschap dat onze oudste en schoondochter deze zomer ook weer pappa en mamma hopen te worden.

Deze mooie knuffel hadden wij een poosje geleden al voor de nieuwe baby gekocht maar inmiddels ligt hij al lang bij Fedde in bed.


En moet hij echt mee in de auto 

 

In augustus wordt de nieuwe baby verwacht, ongeveer op het moment dat het nieuwe huis in Gouda klaar is.
Het zal dus een hele drukke tijd worden.

Maar goed dat wij voorlopig "gewoon" een atelier in de eetkamer hebben.
Alhoewel, het was druk vandaag, maar daarover later meer.


Omdat middelste alleen is met Laurens en Valentijn dit weekend, hun pappa zit met een hoop collega's van het ziekenhuis een weekend in Oostenrijk,



 hadden de jongens vandaag een heerlijk pyamadagje.


Valentijn van 2 deed een prachtige bekentenis:

" Amelie is mijn vriendin". 

Middelste vraagt hem wat hij dan graag wil gaan doen met Amelie.
Hij zegt:
"Boterhammen met worst eten, en yoghurt, appels en appelsap".

Middelste constateert dat ook bij de nieuwste generatie de liefde van de man nog steeds door de maag gaat.

Valentijn lijkt een beetje op zijn oma


Hij begint al op tijd te schrijven aan zijn memoires.

En nu? Waar droom ik zoal van?
Van veel gezonde baby's, lapjes stof, randjes van de week en opbergmappen die vandaag gemaakt zijn,
maar daarover maandag meer.

Nu ben ik doodop van een drukke atelierweek met zo ontzettend veel leuke contacten.

Ik heb enorm genoten van al die mensen die op bezoek kwamen.

Volgens mij hebben Herman en ik morgen ook een pyamadagje

Fijne dag morgen

tot maandag

Wietske