woensdag 12 februari 2014

Via Friesland ………..


Naar Groningen. 

Dat gaan we morgenvroeg doen. 
Morgen neemt onze mams afscheid van haar "oude" groep medebewoners omdat ze vorige week is verhuisd naar de verpleegafdeling. Natuurlijk moeten haar verzorgsters van de afgelopen tijd in het zonnetje gezet worden en daar hoort gebak bij en een bloemetje.
 Herman en ik reizen daarom morgen naar haar toe en kunnen op de heenweg mooi even over Friesland rijden, want

daar woont iemand die voor ons een website ontworpen heeft, zodat we ook op dat gebied 
professioneel kunnen werken.

Omdat we vroeg vertrekken schrijf ik morgen geen blogje maar laat ik jullie vrijdag weten hoe het allemaal gegaan is.

Jullie willen natuurlijk graag weten hoe het met de cursisten ging die zich gisteravond met de log cabin gingen bezighouden.

Nou…….
Het ging prima, boven verwachting.
want
als je:

Nog nooit gequilt hebt en dit pas je 2e les is -
en je hebt een zere vinger -
en het gaat nog weer bloeden ook -
en je gaat gewoon door met een schone pleister -
Dan ben je een kei!!!


De avond vloog om


Het zijn dames "vlot van begrip"


En tegen tienen heb je bijna het eerste blok in elkaar


En zal het er straks zo uit gaan zien


Ik had zelfs nog even tijd om aan mijn randje-voor-op-het-lakentje-waarvan-ik-er-nog-een-moet-maken, te borduren


Ik heb geen haast hoor, de baby's mogen nu nog echt niet komen.
Gistermiddag heerlijk kleertjes gekocht voor het kleinkind-van-augustus.
De voorjaarscollectie was net binnen, en ik weet zeker dat schoondochter dit heel erg leuk vindt, het is  zowel voor een jongetje als ook voor een meisje geschikt, want we weten nu het geslacht nog niet.


Vandaag, vrijdag en zaterdag zijn wij gewoon open, ondanks de beurs in Zwolle.

Ik wens alle beursgangers heel veel plezier toe, 

met leuke ontmoetingen en mooie dingen kopen.

groetjes


Wietske