vrijdag 20 juni 2014

Met mijn neus in de ….

Taart!!!!

Maanden was ik al niet meer naar Marleen (klik) geweest. En nu kon ik er eindelijk tijd voor vrijmaken en mocht ik de verjaardag van een van medecursisten, Marion, meevieren.

En kijk eens waar ze op trakteerde.
Gemaakt door haar dochter. Het was gewoon jammer om hem aan te snijden

60 werd Marion

Prima bouwjaar!!!!


Ik zag heel veel moois bij Marleen, er hingen veel nieuwe werkstukken, dus maar even een kleine impressie

klein borduurtje
van Marion

Nieuwe quilt van Marleen, helemaal klaar!!!



Er is weer een groepsquilt gemaakt en dit keer vind ik hem zo mooi
met kleine details en van iedere deelnemer iets persoonlijks



En dan de mysterie van afgelopen seizoen


Met allemaal paperpiece- onderdelen


Heel bijzonder


Op de Open Huis van Marleen op 7 september zal weer heel veel moois te zien zijn, maar daar kom ik later nog op terug.

Het was gezellig, inspirerend en o zo noodzakelijk om weer eens een moment voor mezelf te hebben.

Dus na de zomerstop zal ik weer regelmatig naar Helmond afreizen.

Vandaag en morgen zijn we open van 11.00 tot 17.00 uur.

En dit weekend krijg je iedere 2e FQ voor de helft van de prijs!!!

Alvast een fijn weekend

groetjes

Wietske