zaterdag 27 september 2014

Ik zat zo te denken


Aan mijn randjes……..

Dat doe ik trouwens iedere zaterdag. Zodra ik wakker wordt print ik de nieuwe uit en meestal voordat  ik aangekleed ben heb ik de kleurtjes al uitgezocht en vaak ben ik dezelfde dag of de volgende al klaar.

Nu lukt dat niet want:

1. Het was druk vanmorgen in de winkel.

 Enkele dames wilden nieuw garen kopen en enkelen kwamen voor het band. We hebben trouwens weer nieuwe rollen in voorraad.


ZIJ GAAN NOG BEGINNEN
GEWELDIG!!!!!


2. De randjes van deze week zijn bewerkelijker dan anders, niet ingewikkeld hoor, dat niet.

En nu dacht ik:

Het jaar is omgevlogen en zou het nou niet leuk zijn om zo aan het einde van het jaar nog eens terug te kijken met al onze bijgewerkte en minder - of helemaal niet bijgewerkte randjes?

Gewoon gezellig, elkaar weer ontmoeten, ervaringen uitwisselen en kijken wat een ander voor leuks heeft gemaakt.

DAT KAN

Op zondag 9 november zijn jullie van harte welkom tussen 13.00 en 16.00 uur bij Bossche Quilts & Meer aan de Sint Jorisstraat.

We vragen 5 euro entree, maar dan krijg je ook 10% korting op alles, behalve op patronen.
En wij zorgen voor de koffie, de thee en iets lekkers.

Geef je op via de mail, en voor details kijk alles nog eens rustig na onder het linkje agenda links op het blog.

Zo, ik ga nog even een aanzet maken met het 2e randje, eens kijken hoe ver ik kom vandaag. 

Fijne ( Zon) dag

groetjes

Wietske