zondag 9 november 2014

Haken en hexen


Ik zit te wachten. Echt waar, en dat overkomt me niet vaak.
Mijn dochters zijn onderweg voor een gezellig dagje dat al te vaak uitgesteld is.
Zij gaan mij leren haken, maar ze weten niet dat ik dat al kan….. Ik ga hen leren hexjes maken, en ik weet zeker dat zij dat niet kunnen. Maar ik zoek productiemedewerkers voor die paar honderd die er gemaakt moeten worden de komende tijd

En dus was ik er al weer vroeg bij, ik moet tenslotte goed voor de dag komen.

En tijdens het voorbereiden van alles


Kan ik mooi even nieuwe rondjes


Voor de Princess voorbereiden


Ik word er toch echt heel


kinderlijk blij van
hoeveel er de afgelopen dagen niet aan mij cadeau gedaan is
gewoon te leuk!!!!


Gisteravond was ik iets minder blij. Het leek bij Susan allemaal zo simpel. 44 rondjes in een mooie cirkel. 2 bovenopelkaar dus 88 in totaal. Eitje toch?

Maar Susan is knap. Ik niet en dus moest het er weer af.
Ik wilde te makkelijk


Maar nu komt het goed, iets meer werk met de mallen en het rijgdraadje. Dank je wel Shirley voor je berichtje en duidelijke foto's.


 Ik ga graag voor een optimaler resultaat en dus wordt het een behoorlijke klus


Wij hebben gisteren nieuwe quilts in de gang gehangen, en met grote vreugde kan ik vertellen dat de ontwerpen allemaal van Herman zelf zijn!!! Ik ben trots op hem, dat mag wel hè?
Mijn eigen man met onvermoede talenten. Wie had dat ooit gedacht……

Nou, ik niet

De Winter


De herfst


en het voorjaar


De zomer is nog "under construction"
Patronen zijn bij ons te koop. 

Tineke en Dory hebben ze gemaakt en hebben gelijk kritisch naar de patronen gekeken. Ze zijn bij ons verkrijgbaar in de winkel.

Mijn kinderen zijn er nog steeds niet, ik ga maar weer steekjes maken, er ligt genoeg. En als ik even geen zin meer heb begin ik alvast met de borduurwerkjes voor Laurens, Valentijn en Isabel want zij komen ook zo dadelijk.
Nu maar hopen dat het niet al te lang meer duurt. Je zou er toch "kinds" van worden al die plaatjes


groetjes

Wietske