maandag 10 november 2014

Heel gezellig, maar niet productief


Dat is wel zo'n beetje de strekking van gistermiddag. Ik had het allemaal zo goed voorbereid en netjes klaargelegd


Deed mijn dochters voor wat hen te wachten staat als ze later de draad niet meer in de naald kunnen krijgen…..


En de eerste voorzichtige steekjes werden gezet, maar hier bleef het dus ook bij


Laurens, kind naar mijn hart want hij was een stuk fanatieker


Hij wilde wel alles weten 


En liet trots zien dat hij behalve een kruisje ook een driehoekje kon maken. 


Ik had het gauw door:
Dit wordt helemaal niks


De dames hebben vervolgens nog 3 steken gehaakt


En daar zit je dan met je goed voorbereide volle hexagon-doos en je overvolle "things-to-do-list"……..
Alle hoop op een prettige samenwerking op dit gebied vervloog


 Laurens had Isabel al zo lang niet gezien en hij was verbaasd dat ze met een beetje steun al kan zitten.


Valentijn hield het bij de


pop die ooit van zijn moeder is geweest


Ik zei het al: heel gezellig, niet productief en terwijl de dames de stad nog in gingen en ik op Isabel paste herstelde ik de hexagonnen maar even en had nog mooi de tijd om een rondje vast te zetten.


We hebben de dag afgesloten op locatie met een etentje en Isabel is voor het eerst mee geweest.
Ze wilde alleen voor het toetje graag naar huis.

Nu eerst maar eens even de boel aan kant maken……..

Fijne dag

groetjes

Wietske