woensdag 3 december 2014

The day after

Was ik een beetje aan het opruimen.

Kwam ik zomaar dit prachtige hexagonnetje tegen. Van wie zou die nou zijn?

Juud? LZ'tje?

Als ik nou eens………..
Oh hij is zo mooi!!!!!!!
En er zit ook een beetje rose in.

Nee, dat kan niet, hij moet weer terug naar de eigenaar……

Hij valt vandaag in de brievenbus hoor Juud!


Maar…..

Wat zij kan, dat kan ik ook. 
Ik ben geen ervaren hexogonmaker maar kan het allicht proberen om er een mooi motiefje in te krijgen. En tenslotte heb ik van Juud, in de late uurtjes nog privé -hexagonlessen gehad.

Volgens mij hebben de lessen hun vruchten afgeworpen


En ook de rondjes worden al vele malen netter


De Stonefields mogen niet vergeten worden, ik ben inmiddels aan deel 6 begonnen


En alle gekregen rondjes zijn inmiddels al verwerkt


Het was een beetje een saai lummel-dagje. 
Beetje suf maar erg noodzakelijk om je gedachten weer in het gareel te krijgen.

Vanmiddag om 1 uur gaat de winkel weer open en voor de rest van de week meld ik maar alvast dat we 

vrijdag 5 december

gesloten zijn en 
zaterdag gewoon open.

Fijne dag

groetjes

Wietske