dinsdag 27 januari 2015

De Reünie

"Mam, zullen we met Isabel naar Maastricht rijden? We zijn alledrie vrij en we kunnen heerlijk foto's gaan kijken van de vakantie."

"Prima, schat dan rijd ik, kun jij bij Isabel achterin de auto"

Ik moet alleen wel tanken, en daar ben ik niet zo'n held in


Uiteraard draait mijn jongste daar haar hand niet voor om


En terwijl zij mijn autootje van het noodzakelijke vocht voorziet, pas ik op Isabel
Ze heeft veel geleerd tijdens onze vakantie, is groot geworden en volgens mij zijn er al zo'n 4 tanden door


 Niet alleen de moeders zijn blij om elkaar weer te zien en om alle foto te bekijken (in totaal zo'n 1000 stuks)


Tussen Valentijn en Isabel is een soort broertje-zusje verhouding ontstaan, waarbij Valentijn niet alleen een grote lieve broer bleek maar we merkten dat hij ook graag alle speelgoed onder zijn beheer hield en dat zijn moeder Isabel vooral niet al te veel aandacht moest geven.

Dat vond hij niet prettig.

Gezonde rivaliteit dus…….


Wij mochten wel op hun muizen passen


Er kwam dus weer niks van mijn Stonefields-blokken

En dus bleef er voor mij niet veel anders over


Dan tijdens de voorstelling maar weer eens een hexagonnetje te maken

Het was heerlijk om elkaar weer te zien. Middelste gaat nu een fotoboek maken van de mooiste foto's .



Het was druk op de A2, maar zonder kleerscheuren heb ik het kostbare vrachtje weer afgezet thuis.


Jongste sliep heerlijk en Isabel deed ook maar weer een "power-napje"
Dat kan ze heel erg goed


En onze mannen? Ze hebben gedurende de dag alledrie gebeld naar ons. Nou, dat doen ze anders nooit.
Belangstelling? of stiekem toch een beetje jaloers op onze reünie.

Eens kijken of ik vandaag toch nog een paar blokken van de Stonefields af krijg.

Heb het ook eigenlijk wel een beetje gehad met de hexjes.

groetjes

Wietske