donderdag 9 april 2015

Zomaar…….

Volle bak gisteren. Er moesten stoelen bijgezet worden.

Een paar nieuwe gezichten, het was druk, en erg gezellig. 

"Moeten we nu nog mailen of we wel of niet komen"?


"Nee hoor, niet nodig" kom gewoon wanneer je zin hebt en op het moment dat het te vol wordt, heb IK een probleem…….

Eerder niet"!!


En dus viel er weer


zo ontzettend

  
veel moois


te zien


En kon ik even uitleggen


hoe ik mijn blokken zo mooi strak krijg


het overbekende bootje uit de Stonefields


dat toch eigenlijk echt wel groen moet zijn zegt het gedichtje uit 1870 van ene meneer Lent die het liedje toen al maakte.


De engel van de Jules was ook van de partij. O, o dat tasje is toch zo leuk!!


En deze beauty wil ik jullie nu alvast even laten zien. José is klaar met alle 12 delen van de Jules en stuurde mij gisteren een foto van het laatste blok.


Dit is dus wat de deelnemers nog te wachten staat. Binnenkort horen jullie meer over de techniek "quilt as you go" want daar gaat José ons natuurlijk meer over vertellen.

Nu snel mijn spullen bij elkaar zoeken, want vandaag trakteer ik mijzelf en mijn zusje op een heerlijk dagje uit. We trekken samen het hele land door………

Morgen meer

groetjes

Wietske