woensdag 17 juni 2015

aan de andere kant…….


Van mijn ramen voltrok zich gisteren weer een hoop leuks om foto's van te maken.
Ik dacht dat het beneden al  helemaal leeg was…….

Niet dus
Wat een smerige viezigheid allemaal

UIT MIJN WINKEL


ramen en deuren moesten gesloten blijven. Wat ben ik blij dat ik mijn voordeur de laatste tijd niet meer schoongemaakt heb.


En als dan de lucht weer opgeklaard is,


Wordt de straat voor de tweede keer afgezet


En wordt er in rap tempo een nieuwe lantaarn opgehangen


Ik mag van mezelf met iets nieuws beginnen. Tenslotte is het op dit moment betrekkelijk rustig en ik wil van alles uitproberen waar ik anders vaak geen tijd en rust voor heb.


Ik had daarom een plakstift nodig. Die gebruik ik normaal nooit maar nu had ik gehoord dat het erg handig is.

Eerst Herman maar eens bellen of hij weet waar de plakspullen opgeborgen zijn want inmiddels staat ons hele atelier op en rond het logeerbed.

Immers, over 14 dagen wordt de muur in de eetkamer doorgebroken en dan moeten mijn mooie stoffen daar niet staan. 

Maar waar, o waar……..


Ja hoor, gevonden


Ik kan weer verder


Morgen het verhaal……

En vandaag heerlijk buiten zitten

groetjes

Wietske