woensdag 6 januari 2016

Eigen kindjes of lease?

Een verrassing was het gisteren zeker.

We hadden afgesproken met zusje in Zutphen.
Gewoon omdat het zo leuk is om elkaar zomaar op een doordeweekse dag te ontmoeten, en omdat het zo leuk is om ook eens weer in een andere winkel te kijken,


en te kopen natuurlijk. 
Ik had dringend behoefte aan een aanvulling voor de Antieke van Di Ford.


Zusje en ik gaan vantevoren altijd eerst uitgebreid koffie drinken in een restaurant. En als we binnenkomen is dit het beeld wat ik zie

blij verrast. 
Mijn nichtje is meegekomen met kindjes.


Makkelijk kindje, ons Roosje vind alles best.

Mooie meisjesvlechtjes.
Nee, dit wil Isabel niet hoor, geen speldjes, geen vlechtjes, helemaal niks.


Zusje en ik hebben samen gemoederd, ieder een kind


Kon de mama af en toe even uitrusten…….


En dat we mannen bij ons hadden bewijzen deze foto's.

Ik maak ze niet op zo'n dag, want ik zie helemaal geen gebouwen


Ik zie alleen maar lapjes.


Het was een heerlijk dagje en onderweg naar huis kreeg ik deze foto.

Koen van 6 weken heeft zijn knuffel gevonden en wil er eigenlijk nu al geen afstand meer van doen.
Zijn eerste lachjes zijn ook al waargenomen, het is een modelbaby.


Vandaag gaan we weer open. 

14 dagen hebben we genoten van de vrijheid, maar we hebben ontzettend veel werk verzet.
De winkel is weer schoon, lapjes zijn geteld en er is helemaal opnieuw ingericht.

We zijn tevreden.

Straks om 10 uur de eerste Bee - voor - de - hele - dag.

Zo gezellig als hier zal het er wel niet uit zien, maar……


De rest van de week zijn we gewoon open, dus vanaf nu ook op donderdag.

We hopen jullie allemaal weer te ontmoeten, ook in 2016.



groetjes

Wietske