zondag 20 maart 2016

ROND

Knappe werkstukken gisteren 


met ontzettend leuke resultaten


een "wij" gevoel


omdat er enorm werd samengewerkt


en ook veel plezier werd gemaakt


een meisjesmand om blij van te worden


en het paste allemaal.


Ik ben heel blij dat mijn mand af is, heb er altijd zo graag één willen hebben.
 Ik heb wel gemerkt dat ik absoluut niet in de wieg gelegd ben om dit soort werkstukken in elkaar te zetten want het is een lastige klus.

Niet moeilijk, wel lastig.
Appliceren, oké een eitje maar in elkaar zetten?????
Brrr.

Maar ik had Tineke, zij hiep mij en de rest samen met Mandy door de stugge stoffen heen.
Ik laat mijn mand nog even niet zien want hij is echt helemaal af.

Ik wacht tot de rest hem ook af heeft. Over een maand is de laatste bijeenkomst en dan krijgen jullie alle resultaten te zien.

Na de zomer gaan we nog een keer met een groep starten.


Spontaan werd gisteren het idee geboren om samen een start te gaan maken met de Camelot uit de Quiltmania van nu.

Prachtige, schitterende ronde vormen die zo op het oog niet makkelijk lijken, maar goed  te doen zijn.

Mandy zal er zo veel mogelijk bij zijn als ze tijd heeft, Mandy is expert.


We hebben besloten om op de woensdagmiddag bij elkaar te komen en de aftrap is op 

30 maart 

volgende week dus, vanaf 

13.00 uur.

Geen verplichting, geen probleem als je eens niet kunt, de enige verplichting die je hebt is dat je je eigen Quiltmania en je naaispullen bij je hebt!!!!

En 5 euro voor de koffie, thee en iets lekkers.

Verdere afspraken maken we de 30e wel

Omdat het enthousiasme erg groot was gisteren zijn alle Quiltmania's al uitverkocht.
Je moet dus even in eigen behoefte voorzien.

Meld je aan via de mail:

wietske.meinders@hotmail.com


Ons jongste kind in Lapland zou de afgelopen nacht hier gaan slapen…..
Ben heel benieuwd.


Fijne zondag, wij gaan opschieten, Keulen wacht op ons.

groetjes

Wietske