woensdag 27 juli 2016

vakantietijd ?????

Mmmmm wij merken er niks van hoor,
echt helemaal niks.

Voor 10 uur werd het al druk en kwamen de eerste gasten al


een tafel vol gezelligheid


" een Bee in Bee ". 

Gezellig groepje dames uit de winkel van Willeke van Fatquarters die voor één keer een onderkomen zochten omdat Willeke met vakantie is.
Willeke heeft een foto van ons gehad en vanaf onze plek vanmorgen heeft de groep haar een hele fijne vakantie gewenst.

En ook van ons een hele fijne vakantie Willeke, geniet er van en kom veilig weer thuis!!!!


Nederlands Erfgoed van Els,


ja, die Els, die ook zo ontzettend goed kan haken. 
Deze ieniemienie kleine bloemetjes haakt ze zelf.


Borduren kan ze als de beste


Haar Erfgoed wordt zeldzaam mooi, ieder blok heeft een eigen inbreng, echt prachtig.


En dan waar het vanmiddag ook om ging:


blokken van de Camelot


zoveel


en zo mooi


Zelfs onze Hélène uit het diepe Zuiden was gekomen met haar eerste cirkel


en hoewel het niet haar bedoeling was om hieraan mee te doen is ze toch gezwicht.

En ook deze tafel, vanmiddag helemaal gevuld.


Ik geef mijn cirkel even aan Mandy in de hoop dat zij een wat makkelijker manier vindt om de cirkels goed in te zetten.

Helaas ze doet het net als ik doe, dus ik "doe het goed" maar ik zou het prettiger vinden als het wat minder ingewikkeld was.

3 cirkels innaaien in slechts 1 blok en dan de sashing nog is best veel vind ik.......


Tineke, prachtig. Alles in blauw.

We hebben zoveel gezien dat het me af en toe duizelde. Sommigen denken dat ze de top wel klaar hebben op onze Camelotdag op 15 oktober a.s.

We hebben overigens afgesproken om in september gewoon door te gaan zolang we er zin in hebben.
Augustus slaan we over vanwege onze vakantie.


Ah, nog een gezellige visite van Suus, aan het stempelen op Suus-stofjes, zo lief.

Heerlijk de stroopwafel op de hete koffie, dan smaakt hij extra lekker.


Kijk, dit kwam vanmiddag binnen,  

het patroon van Reiko dat een paar jaar geleden in de Quiltmania stond, is nu als compleet patroon uitgegeven.


Mocht je het alsnog willen aanschaffen....


Ik heb me vanavond beziggehouden met stempelen


Heerlijk zo schiet het lekker op, en verstand op nul na een drukke dag.

Morgen om 10 uur komt de groep van de Bluebird Lane voor de laatste keer om hun stoffen op te halen, en zullen we de pakketjes opsturen.

9 maanden hebben we er aan gewerkt met heel veel plezier, en volgens mij is een aantal behoorlijk op schema.

Na de zomer beginnen we aan ons deurtjesproject. De eerste maanden zijn al uitgezocht en gesneden.

Morgenmiddag doen we de deur op slot en gaan we ons alvast een beetje voorbereiden op de komst van Sarah zaterdag.

veel stippen en felle kleurtjes in de winkel, en we zullen toch voor zo'n kleine 30 deelnemers plek moeten maken.

Een hoogtepunt voor ons allemaal om haar te ontmoeten.

We hebben het goed voorbereid en ik hoef er niet apart over te vergaderen met Herman, wij beginnen gewoon al te overleggen tijdens het ontbijt.........


welterusten voor straks

groetjes

Wietske