maandag 8 augustus 2016

Ik was het echt niet van plan.......

Al dagen ben ik bezig met de voorbereiding van Camelotblokken voor de vakantie op Curacao.
En zeker deze met de typische oceaan kleur zou moeten wachten tot we daar zijn.

Zo had ik dat met mijzelf afgesproken.

Maar helaas. Mijn humeur kon echt wel een oppepper gebruiken gisteren, dus


zocht ik de vrolijkheid op en maakte hem toch alvast.


Deze had ik de 2 avonden ervoor al gemaakt.


En dus kon ik ze vanmorgen weer op de grond leggen en het geheel bekijken.

Nog 3 te gaan, een mooie rand erom heen en dan ontstaat een ruim geheel "1 persoons."

Of voor een twijfelaar, dat kan ook.
maar heel geschikt voor een jongensbed



Moe zijn van zaterdag, met zoveel heerlijke mensen en vooral van het plezier dat we hadden, en daarbij de gedachten aan precies een jaar geleden........


Kleinkinderen die voor het eerst opa's kantoor onveilig maakten, ze hebben er intussen al vele stappen gezet.


Alle kinderen, familie en vrienden die bij de officiële opening waren


en de niet aflatende stroom bezoekers die dag


We zijn maar heerlijk op de fiets gestapt vanmorgen, genoten van de natuur, de wind en de zon.

Vanmiddag maar eens even aan de slag met de Mrs. Billings. Eens kijken of ik de trommel vol krijg voor de vakantie.

Woensdag gaan we weer open om 10 uur, er is een Bee en als het goed is, is de Klossie dan binnen. Ze zouden vandaag verstuurd worden.

Donderdag is er geen extra activiteit dus dan zijn we ook gewoon de hele dag dicht. Vrijdag en zaterdag zijn we de hele dag open.

Fijne dag

groetjes

Wietske