dinsdag 6 juni 2017

B*L*O*E*M*I*G*........

2 dagen achterelkaar, alleen maar met je stofjes in de weer 

  
genieten van het mooie patroon van Jen Kingwell: "Bring me flowers"
Duidelijk en mooi verzorgd.


stoffen van mijzelf en stiekem gepikt uit de pakketjes van de "Delilah" ook van Jen die ik iedere maand krijg toegestuurd door Aljona uit Schagen en die ook zo ontzettend mooi zijn.

Eind september gaan we beginnen met deze Bom en we zitten bijna vol.

Maar ik begin alvast......


Mandy gaat de middagen begeleiden en natuurlijk is zij ook alvast begonnen.


Een "bloemige" 4 daagse workshop gaan we ook organiseren.

Naar aanleiding van de lessen van Juud waarin we leerden hoe we ook zelf ontwerpen kunnen maken is Lianne aan de slag gegaan, en daar is iets heel moois uit voort gekomen.

"DREAM CIRCLES"
noemt ze haar quilt in wording


Een broderie perse middenstuk en 12 prachtige cirkels er om heen


Iedere cirkel zelfbedacht


en professioneel op patroon gezet.


in de prachtige rood-ecru tinten


en als hij klaar is, is hij 70 bij 70 cm.


 4 lessen gaat ze geven om het jullie te leren.


de lessen worden op vrijdag gegeven, en wel op 15 september, 6 oktober, 3 november en op 
1 december.


We hebben een leuk systeem bedacht: 
je krijgt van ons een stoffen-knip-kaart zodat je zelf je stoffen kunt uitzoeken in de winkel.

de complete 4 dagen inclusief stoffen voor de top, koffie, thee en een broodje kosten 150 euro.


Vandaag zal ik alle info onder het tabje projecten zetten.

Ik heb nog een dagje te gaan voordat de winkel morgen om 10 weer open gaat.

Er is een Bee en morgenmiddag beginnen we weer met een nieuwe groep Jules liefhebbers.


Ik heb er weer zin in.

Fijne dag

groetjes

Wietske